søndag den 6. januar 2013

Et ret så enkelt layout

Det er ikke meget kreativt jeg når for tiden, men forleden deltog jeg i en lille "leg" inde på Scrap Cat Forum'et, hvor der var gang i et "telephone game", hvor man er 5 der lifter hinandens layouts efter hinanden og ser hvad det bliver til.

Jeg lavede dette layot med fotos taget med mit nye lille kamera i "legetøjskamera-mode".



Baggrundspapiret er fra "Die Scrapperin" og de små strimler mønsterpapir er fra Little Yellow Bicycle "Winterings" serie. Lidt ensfarvet Bazzill-karton i matchende farver og punchet med hhv. cirkel- og kant-punches samt nogle knapper er den eneste pynt.



6 kommentarer:

  1. Sjov ide! Lækkert layout, du har lavet!

    SvarSlet
  2. Flot layout. Jeg er vild med det enkle ; )
    Rigtig god tur til CHA lige om lidt!

    SvarSlet
  3. Fedt layout!

    Ha' en dejlig dag :)

    SvarSlet
  4. Flot LO
    Nu er tiden vist også inde til at du tager af sted, er det ikke i denne uge? er din kuffert fyldt op, for ellers kan jeg da godt lige klemmes ned i den, hi, hi

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo, Annette - vi rejser tidligt torsdag morgen fra Billund !! Og jeg har slet intet tøj pakket ned i kufferten endnu, så du kan sagtens være der ;-D

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...