lørdag den 12. januar 2013

Klar med SMASH

I denne tid er Gitte og jeg til CHA i Anaheim Californien, og i forlængelse af det snupper vi lige nogen dage som turister - vi skal på fotosafari :-)
Som optakt til det fik jeg en rigtig dejlig fødselsdagsgave af Gitte i December, en ny fin smashbog og en blog med journaling ark. Det har jeg så suppleret med en ekstra tusch/limstift, en elastik til at holde bogen lukket og så lidt ekstra dims.
Sidst men ikke mindst er der naturligvis medbragt kamera, faktisk har vi to med hver for vi har det store SLR kamera med til den anden del af turen, og så har vi begge anskaffet et lille Canon ixus 510 lommekamera. Det er allerede indviet og har vist sig at være et helt fantastisk legetøj, både i lys og mørke så det skal nok blive en tro følgesvend.
Eneste udfordring undervejs er at jeg gerne vil have billeder med når jeg laver noget i bogen og jeg syntes det var lige i overkanten at tage min Selphy printer med :-)



/Gitte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...