torsdag den 3. januar 2013

Nytårshilsen..

Godt nytår derude.. Jeg ville lige starte med at vise jer min værtindegave nytårsaften. Jeg stansede et ur ud med denne die: clock-dies i tykt chipboard. Det gode ved Tim Holtx diesne er jo at de skærer igennem det meste hobbymateriale.. det er fantastisk!!.. Efter at have stanset den ud, så malede jeg det centrale stykke med hvid akryl maling. Herefter stemplede jeg med et collagestempel og embossede med en blå glimmerembossing pulver.
 En rest papir og et hånd-klippet banner fik en ordentligt gang distress ink og blev limet på uret.
Et langt stykke organza i sort blev bundet om uret og flasken og så var værtinde-gaven klar.

I morgen vender jeg stærkt tilbage med et farvestålende kort ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...