søndag den 13. januar 2013

Så er CHA-messen i fuld gang

Første "rigtige" messedag er nu godt overstået og mit hoved er proppet med indtryk og muleposen fyldt med brochurer. Og jeg nåede ikke engang hele vejen rundt i hallen.
Heldigvis er der tre dage endnu til at få det hele med, og jeg har bl.a. aftaler med tre forskellige producenter søndag samt en frokostaftale med en grossist mandag.
Men der er helt klart nogle produkter der er kommet på indkøbslisten - f.eks. nogle rigtig lækre papirserier, tilbehør, embossingpulvere, glitter, stempler og farver.

Her kommer et par stemningsbilleder fra messen, så I kan sidde derhjemme og kigge med.

Først lidt lækker inspiration hos Studio Calico.



En spøjs lille syet dukke hos Creative Options.



Superskønt nyt Tim Holtz karton med krakeleret overflade hos CoreDi'Nations.



Et kig på Ranger's store stand.



Og så er det skægt at følge med i alle dem, der skal fotograferes sammen med deres idoler - her er det Tim Holtz og Mario sammen med en kvindelig fan.




Dagen sluttede jeg af med et superskønt Mixed Media kursus med den meget inspirerende og dygtige Donna Downey.



- Posted using BlogPress from my iPad

4 kommentarer:

  1. Det lyder rigtig spændende ... og jeg glæder mig til at se, hvad der kommer i butikken hen over foråret. Papirserier, stempler og glitter ... dét lyder fristende :D

    SvarSlet
  2. Det lyder super spændende! Glæder mig til at se hvad du kommer hjem med!!

    SvarSlet
  3. Waw, det lyder jo skønt, det bliver spændende når det kommer i forretningen, det glæder jeg mig til.

    SvarSlet
  4. Hvor ser det spændende ud... glæder mig til at se de nye produkter når vi kommer til Scrap i det Jyske.
    Fortsat god tur

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...