lørdag den 11. maj 2013

Navn og nummer på postkassen

Jeg købte hus tilbage i oktober men har aldrig fået taget mig sammen til at købe bogstaver så jeg kunne få navn på postkassen. Men nu har jeg jo fået en Silhouette Cameo og til den kan man købe vejrbestandig folie. Det skulle naturligvis være lilla når jeg selv kunne vælge :-)
I går var jeg så ude på den online butik for Cameoen og købe mig en sommerfugl så der kunne komme lidt pynt på også.
Først postkassen. Ved godt 2-tallet sidder lidt skævt men vi kunne altså ikke rigtig enes 2-tallet og jeg, det blev ved med at sidde skævt ;-) så nu får det lige lov at sidde så skærer jeg er nyt og får det sat lidt pænere på.


Lampen ved fordøren fik også lige en sommerfugl udover husnummeret, elsker den type sommerfugle og har både dies og stansejern med den så det var oplagt at det skulle være dekorationen.


/Gitte O

5 kommentarer:

  1. Hvor er det hyggeligt :) Jeg skal også have lavet det til min postkasse når jeg har fået alt på plads i mit nye hus :)
    Den er super smuk den sommerfugl du har valgt :)

    SvarSlet
  2. Hvor ser det flot ud!!!!!
    God weekend.

    SvarSlet
  3. Det ser rigtig godt ud, men hvorfor i alverden bruger du penge på cuttingfiles til dem, du allerede har dies på?? Du kan da sagtens skære det her med dine dies også, det gør jeg da hele tiden. Jeg har selv skåret masser af sommerfugle til mine store vinduer i mit hobbyrum, fordi fuglene blev ved med at flyve in i ruderne, som de pbenbart ikke kunne se, men nu kan de.
    Men flot ser det helt sikeert ud, er selv vild med alle sommerfugle.

    SvarSlet
  4. Det er da en rigtig god ide at pynte lampen og postkassen med den smukke sommerfugl.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...