mandag den 20. maj 2013

Restekort

En weekend fik jeg lavet en del kort i campingvognen. Det meste af papiret var fra en prima stack og fra Maja serien 'walking in the forrest'. På et tidspunkt havde jeg opbygget lidt af dn bunke med rester og jeg satte mig for at få dem brugt. Det blev til disse restkort. Egentlig var det lidt som at lave puslespil. Skulle bare dække firkanten og få de forskellige mønstre blandet pænt.

Firkanten blev monteret på en sort baggrund og udstyret med en tekst som også blev mattet med sort.

Jeg var glad for resultatet og restebunken var næsten væk :)



/KarinaHadsten

6 kommentarer:

  1. Dem er jeg bare for vilde med.
    Kanon god måde at få brugt sine rester på.

    SvarSlet
  2. Hvor er de flotte - og FEDT at få brugt sine rester.

    SvarSlet
  3. Virkelig en rigtig god idé, har virkelig også mange rester :-) nu skal der gang i noget.
    Jeg er vild med dem

    SvarSlet
  4. Flotte restekort, og en god måde at få dem brugt på.

    SvarSlet
  5. Tak - jeg har også lige lavet flere af slagsen her i weekenden. Det er genialt når man er afsted i campingvognen, for der kræves ikke alverden af udstyr. Og rester har vi jo altid nok af. :)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...