onsdag den 5. juni 2013

Kort med huse og masket sværtet kant



Til dette kort har jeg først stemplet de små huse med forskellig farve sværte.
Bagefter har jeg lagt et stykke karton henover kortet som "maske" og derefter sværtet kanten med Distress Ink vha. Ink Blending Tool.
Og så må jeg lige afsløre en lille hemmelighed:
Da jeg skulle stemple teksten på kortet i øverste venstre hjørne, hoppede stemplet for mig og teksten blev tværet ud.
Så i stedet stemplede jeg en ny tekst på et andet stykke papir, tegnede en sky omkring (på frihånd) og klippede den ud langs kanten. Til sidst er den sat på med skumpuder, og så den går et lille stykke ud over kanterne.
På den måde kan man med små "cowboy-tricks" redde et lille uheld og faktisk få et meget mere spændende kort ud af det.

7 kommentarer:

  1. Super lækkert kort... og det lille uheld fuldender da kortet :-))

    Ha en god dag

    SvarSlet
  2. Den slags tips er guld værd, dejligt CSA kort,
    klem Dorte

    SvarSlet
  3. Rigtig sødt kort, og ja man kan næsten altid redde sådan en lille ups´er med små midler, og her gør det jo næsten ligefrem resultatet bedre.

    SvarSlet
  4. Lækkert kort og super redning som egentlig kun gjore det mere lækkert, for det er netop skyen jeg syntes er prikken over i'et.

    SvarSlet
  5. Super fint kort... smart når man sådan lige kan rette fejl med nogle fine ting :-)

    SvarSlet
  6. Dejligt kort og super tip - du kan tro vi har "reddet" mange skadestuepatienter her hos OSH med noget i den stil - det er jo skønt at stemple men nogen gange ryger der et UPS stempel i kassen til OSH. Fint du nu har vist hvordan man kan reparere UDEN at det ligner en reparation, =0) GOD Grundlovsdag.

    SvarSlet
  7. Rigtig sødt kort. Den lille ups´er er da faldet super heldigt ud :)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...