fredag den 28. juni 2013

Storm ;-)

Endnu er dåbskort.. der er vist et godt babyår i år i min omgangskreds ;-) Igen har jeg taget udgangspunkt i mine yndlingspapirer fra little darlings serien fra graphic 45 med de lækre motive lige til at klippe ud.


Jeg har brugt en stork fra lawn fawn fra sættet "plus one" som slet ikke er til at stå for ;-) Jeg har paperpiecet posen, som storken flyver med, sådan at den fik samme farve/mønster, som baggrundspapiret. Ellers har jeg brugt en snirkel dies, som jeg har delt i to og sat under blomstersamlingen. Og ellers er der rhinesten og perler, for at give det sidste luksus til kortet.
Håber I synes om det.. jeg får i hvert fald udløb for alle mine baby-klipperier i denne tid ;-)

3 kommentarer:

  1. Hvor er det bare flot Jane og jeg er helt enig med dig med hensyn til Little Darling blokken, det er også en af mine klare favoritter med supersmukt papir. Og det samme kan jeg sige om dit kort, det er bare såå super flot lavet. Og jeg er sikker på at det er et modtageren vil gemme til evig tid. Rigtig rigtig smukt arbejde, godt gået.
    Há en rigtig god week-end og masser af sjov.

    SvarSlet
  2. Super sødt kort!
    God weekend til alle.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...