mandag den 26. august 2013

Minialbum af kuverter

Jeg har puslet lidt med at lave et minialbum af ganske almindelige kuverter.

Jeg har brugt papirer fra Maja Design's serie Vintage Spring.



Du kan komme på kursus i hvordan du helt grundlæggende bygger sådan et album op her:
http://hobbyboden.dk/shop/kursus-kuvert-mini-21148p.html

Og her kommer så et kig på hvordan jeg har dekoreret de forskellige sider i albummet. De kvikke læsere opdager nok hurtigt, at det kun er højresiderne der er dekoreret. Det er fordi min plan var at sætte fotos ind på alle venstresiderne.








10 kommentarer:

  1. Hvor er det flot og gennemført!
    God mandag.

    SvarSlet
  2. Sikke fint album. Ærgerligt at kurset ligger en torsdag aften:( Det er lidt langt at køre fra Sydfyn en hverdagsaften. Det kunne ellers være hyggeligt.

    SvarSlet
  3. Hvor er det bare flot, og lækkert dekoreret også. Og rigtig fine farver, du har brugt i det også. Super flot resultat på det hele.

    SvarSlet
  4. Flot album, jeg var lige ved at tro det var Vivi der havde lavet det. knus morkaren.

    SvarSlet
    Svar
    1. Morkaren - jeg kan godt afsløre, at det er Vivi der har lært mig hvordan man laver sådan et, så det er ikke helt galt set ;o)
      Knus, Gitte / Gydda

      Slet
  5. Lækkert album - ville gerne på kursus - men duer ikke i en hverdag :)

    SvarSlet
  6. Hvor er den bare flot. Og synes, det er skønt, at stilen er holdt hele vejen igennem. Det giver en dejlig ro (...til de billeder, der engang kommer i ;-)).
    Ha' en dejlig dag. Kh. Anette

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...