søndag den 11. august 2013

Smashin' USA - #4

Sidste indlæg om min Smash!-bog i denne omgang handler om nogle af de sjove detaljer, jeg har fået puttet ind hist og pist for at understrege stemningen og vække gode minder, når jeg kigger i bogen fremover.


Selvfølgelig skulle dette helt officielle Smash!-foto osse ind i min Smash!-bog.
Det er fra Smash"-standen på CHA-messen, hvor man valgte et skilt (på mit stpr der "Original Smasher" og så stillede man sig op foran tavlen og fik taget et Polaroid-foto.


 Jeg har brugt min gode gamle Dymo til mange små tekster rundt omkring på siderne...


Sidste aften spiste vi på Tony P's Dockside Grill i Marina del Rey  -  og her har jeg gemt pinden der sad i bøffen, og som fortalte at jeg havde bedt om at få min stegt "medium rare".


Servitricen i den stribede uniform var så skøn  -  så et foto af hende er kommet ind sammen med et udklip fra brochuren i Ruby's Diner på pier'en i Huntington Beach. I det hele taget sørgede vi for at få alle mulige brochurer, postkort, visitkort, billetter osv. med fra alle de steder vi besøgte.



Vi var til et Hawaii'an Luau After Party på Hilton hotellet ved siden af messen  -  og her har jeg brugt paraplyen fra min Pina Colada drink til pynt sammen med nogle drinks-stickers jeg købte derovre.



Pynten  -  jeg har brugt en del tyk chipboard-pynt, for jeg synes det bliver så lækkert, når tingene er tre-dimensionelle.



Og så her til sidst lige et rigtig godt eksempel på hvordan man tænker Smash! hele tiden, når først man er kommet i gang.
F.eks. ved at vi fotograferede stort set alle vores måltider, for at kunne dokumentere dem i bogen bagefter.
Her er det Gitte, som er ved at tage et billede af aftensmaden på IHOP (International House of Pancakes) i Anaheim.
Vi forsøgte hver gang vi spiste at huske hinanden på det med at fotografere "Nej, stop-stop, du må ikke begynde at spise endnu  -  vi skal lige have et billede af maden". Så kan man bare spekulere over hvad vores omgivelser mon har tænkt...

2 kommentarer:

  1. Tusind tak for en fantastisk gennemgang af en helt sikkert fed tur, hvor man næsten følte, man var med på bagsædet, og det er en fantastisk evne til at fortælle "historien". Eminent lavet hele vejen igennem. Jeg fik i hvert fald lyst til at komme tilbage og se alt derovre igen LOL.

    SvarSlet
  2. Ville ønske jeg var bedre til at gemme alle de sjove ting. Er vil med Bøf-pinden og udklippet. Det øger autenticiteten må man sige. Kender bestemt også det der med at tage billeder af alt den mad det bliver serveret! - min mand er madblogger, og det er ganske umuligt at få lov at spise noget uden han har taget et billede først :D

    Lækre sider du har lavet :)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...