lørdag den 14. september 2013

Nyt designteam medlem: Jytte

Til min store glæde er der to skønne piger der har sagt ja til at være med på mit designteam.
Her kan vi afsløre den første af dem: Jytte Grund Jensen fra Odder (JytteGJ).



"Jeg hedder Jytte, bor i Odder og jeg har lavet kort i omkring 27 år efterhånden. Jeg har elsket at lege med ”papir og saks” ligeså længe, jeg kan huske
For 3 -4 år tid siden opdagede jeg, at der fandtes en betegnelse for min passion: ”scrap”. I dag forstår jeg slet ikke, hvordan denne vidunderlige verden kunne gemme sig for mig i så mange år
Min stil er typisk vintage og shabby chic. Jeg har en forkærlighed for det romantiske look, blonder, glimmer, perler, knapper og bling. Ind imellem hopper jeg lidt over i CAS – som er en skøn afveksling til alt det ”pyntede”.
Jeg laver mest kort, men også æsker, minialbummer og altered art. Jeg har ”1000” ting, som jeg gerne vil prøve, så det er jo bare med at komme i gang.
Hvis jeg skal nævne et par favoritprodukter, så må det helt klart være distress-inks , papir fra Maja Design og Pion Design og bling i alle afskygninger.
Jeg er næsten ”fast inventar” på Gittes skønne scrapaftener i Hobbyboden.  Kan man som scrapper være mere heldig end at bo i Odder? … jeg føler mig i hvert fald meget privilligeret – også over at komme med på Designteamet her.

Hvis du har lyst, så kik forbi min blog: http://jytteskortoggodt.blogspot.dk "

Herunder kan du se eksempler på nogle af Jytte's mange flotte projekter:






Hjertelig velkommen  -  jeg glæder mig til samarbejdet!

/ Gitte

12 kommentarer:

  1. God fangst! Tillykke til Jytte (og Gitte)

    SvarSlet
  2. Hvor er det dejligt Jytte, at du er med i Design Teamet! Velkommen til.

    SvarSlet
  3. Velkommen... så bliver vi jo kollegaer igen :-))

    Knuss

    SvarSlet
  4. Til lykke med titlen Jytte. Glæder mig til at se flere af dine bidrag. =0)

    SvarSlet
  5. WAUW kanon fedt, og jeg ved faktisk ikke, hvem af jer, der er mest heldig med denne sammensætning, men en ting er sikker som læsere her, er vi alle ret heldige, da Jyttes arbejde er helt kanon, og jeg glæder mig i hvert fald til at se, hvad hun kan lukke ud af ærmet i fremtiden.
    Velkommen Jytte, det blir fedt at se alle dine tiltag herinde også

    SvarSlet
  6. Der har du "skudt papegøjen" du finder ingen der er så kreative som Jytte, tillykke til jer begge to. knus morkaren.

    SvarSlet
  7. Tillykke med titlen som designer. Jeg glæder mig til at se ting fra dig her også.

    SvarSlet
  8. Velkommen til Jytte - hvorfor tog det så lang tid!!??

    SvarSlet
  9. Tillykke... glæder mig til mere fra din hånd...

    SvarSlet
  10. 1000 tak for den varme velkomst! Jeg er da helt rørt over så flotte ord!!

    Knus :)

    SvarSlet
  11. Stort tillyke til jer begge, Jytte er helt fantastisk kreativ og laver de smukkeste projekter

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...