lørdag den 12. oktober 2013

Julekort med snefnug og kapsel

I dag vil jeg vise jer et julekort lavet i de skønne, nye julepapirer fra Pion Design. Jeg er VILD med den serie. Det er god, gammeldaws jul for alle pengene.


Materialer som kan købes Hobbyboden:
Min kortbase er lavet på hvidt karton 14x28 cm - som kan købes i pakker med 100 ark og som bare er perfekt til kortbase.
De smukke julepapirer er fra Pion Design, fra serien "Winter in Swedish Lapland" - jeg har brugt 12x12 ark.
Teksten på kapslen er også fra et af julepapirerne.
Den blå hjertekant er lavet med en kantpunch fra Martha Stewart
De flotte snefung/iskrystaller er lavet med denne smukke die fra Joy, som jeg har dekoreret med Ice Stickles.
Diverse kanter er sværtet med Distress Ink - Vintage Photo

Sløjfen har jeg bundet i gazebind og kapslen er kørt i gennem min Big Shot og derefter malet med hvid acrylmaling. Teksten er punched ud fra et af julearkene og derefter har sværtet kanten og limet cirklen på kapslen. Ovenpå har jeg lagt et tykt lag Glossy Accents, som jeg har ladet tørre natten over.

Ha' en dejlig og kreativ dag.

Jytte :)

7 kommentarer:

  1. Kanon flot julekort Jytte, og ja, jeg er også bare helt vild med den serie, meeeeeeeeeeeeeeeeen jeg har bare sååååå mange juleblokke allerede, så må nok hellere se at få nogle af dem brugt, før jeg købetr flere, da man jo altså ikke får brugt så mange af den slags hvert år LOL. Men hvor er det bare flot og lækkert.

    SvarSlet
  2. Lækkert julekort! De snefnug er altså flotte!
    God weekend.

    SvarSlet
  3. Super flot julekort.
    Det ser godt ud, med iskrystaller som stikker ud bag ved papiret.

    SvarSlet
  4. Jeg ved ikke om jeg er synsk, men da jeg så kortet tænkte jeg straks: JYTTE, du kan se jeg kender din stil, der er så skønt som altid, rigtig god søndag til dig fra morkaren.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...