onsdag den 2. oktober 2013

Sommer-layout konkurrencen - vi har en vinder !!

Tusind tak til alle jer der legede med i vores sommer-layout-konkurrence, som vi satte i gang i starten af september måned.

Vi har modtaget i alt 8 forskellige superflotte bidrag til konkurrencen.
Jeg har skrevet deltager-navnene op i rækkefølge efter hvornår de har indsendt deres bidrag og så har jeg brugt random.org til at trække lod mellem navnene.

Og nummer to der sendte ind er:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Taaaa-daaaaaah
.
.
.
.
Dorte Holm

Stort TILLYKKE fra hele design-team'et  -  hvis du sender mig din adresse, så ryger der et lækkert papirkit fra Carta Bella afsted til dig.

5 kommentarer:

  1. Til lykke til Dorte. Lækkert kit.

    SvarSlet
  2. Stort tillykke Dorte og god fornøjelse med præmien.

    SvarSlet
  3. Stort tillykke til Dorte og rigtig god fornøjelse med den flotte præmie.
    Kh. Anette

    SvarSlet
  4. weeeee for mig.... hvor lækkeret.... mange tak....

    hvor jeg glæder mig til at få min pakke....

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...