fredag den 15. november 2013

Julesne & Skøjteis

Er jeg den eneste der tænker på den sang, når jeg ser de udstansede skøjter, som er så utroligt populære for tiden?
På disse kort har jeg brugt en Skøjte die fra Marianne Design, men er bl.a. også lige kommet nogle lækre Skate Bigz Dies fra Sizzix / Tim Holtz.
Skøjterne er sværtet med Distress Ink i hhv. Antique Linen og Vintage Photo.
Papiret er fra Juleblokken fra Tim Holtz.

Jeg har pyntet med bl.a. tekst-stempel, motivet med pigen fra KaiserCraft, to-farvet twine og udstansede kristtjørnblade lavet med denne Holly Punch.





7 kommentarer:

  1. Herlige julekort, minder om gamledage :o)

    SvarSlet
  2. Dejlige vintagekort. Tak for inspirationen! :-)

    SvarSlet
  3. Hvor er de bare fine begge to, og ja de mindede også lige mig om min barndoms jul med det samme, jeg så dem, men det var nu også ret fedt, og gav en herlig fornemmelse ha ha ha . Rigtig flot arbejde på dem begge to.

    SvarSlet
  4. Super flotte kort. Sidder lige og "savler" over den måde du har distress skøjterne. Det er flot lavet, der lærte jeg noget igen :)

    SvarSlet
  5. Det er nogle flotte julekort med de søde skøjter. Og ja, de vækker virkelig minder fra barndommen ; )
    Rigtig god weekend.

    SvarSlet
  6. Det var engang... skønt motiv og sammensætning med de skøjter :-).

    SvarSlet
  7. Skønne kort - og tror ikke børn slog sig så meget om vinteren den gang med alle de lag tøj de havde på for at holde varmen =0)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...