fredag den 13. december 2013

13. december - Den lækreste dies

Egentlig sluttede vores lille jule-føljeton med de "Tolv Tags til Jul" i går  -  men Jane fra designteamet har simpelthen været ekstra flittig og lavet en masse søde tags, som vi vil vise her i de kommende dage.

Du kan se alle de indlæg med juletags, som design team'et har lavet her:
http://hobbyboden.blogspot.dk/search/label/12%20tags

Jeg er fuldstænding vild med forskellige dies, det er nok ikke den store hemmelighed ;-) og jeg har netop fået fingre i denne lækre dies fra die-namics. Den kan lave de lækreste sløjfer og der er to størrelser i pakken med dies. I kan se dem her. I det øveste tag har jeg brugt den lille sløjfe. Og på det nederste tag, har jeg brugt den store.

På det øverste tag har jeg endvidere brugt selvklæbende røde perler og stanset grønne grangrene ud for at lave noget der gerne skulle minde om kristtjørne.


Det nederste tag er lavet med papir fra serien "Christmas countdown" fra Bella blvd. En dejlig serie i friske julefarver og med super søde motiver. I kan se serien her.

Begge tags er desuden skåret ud med den store tag-dies fra Tim Holtz. Den er super lækker og kan ses lige her,

6 kommentarer:

  1. Flotte tags med den lækre sløjfe.

    SvarSlet
  2. Super sødt tag med den søde lille sløjfe på. Jeg er vist selv lidt af en die freak he he, så kender det godt.

    SvarSlet
  3. Igen et flot tag fra din side. Og ja, den die er imponerende. Jeg skriver den straks på min ønskeliste fra Hobbyboden

    SvarSlet
  4. Skønne. Tage, jeg er vild med den sløjfe. God aften

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...