mandag den 30. december 2013

Gitte O's top 5

Så blev det min tur til at prøve at sætte ord på lidt top 5 set med mine briller :-) Jeg er nok lidt atypisk for jeg er notorisk dårlig til at følge med i trends og mode, og det gælder så både tøj, bolig og hobby :-) jeg laver det jeg kan lide - uanset om det er trendy eller ej :-)


Top-5 - Årets favorit-produkter / -teknikker / -trends

Den helt klare vinder i denne kategori må være Project Life. Jeg var temmelig skeptisk i starten men idag er jeg fuldstændig solgt. Jeg elsker det at kunne lave lidt dagbogsagtig scrap - og også at jeg kan nå at lave lidt kreativt selvom min tid er knap.

I samme boldgade kommer SMASH, jeg fik en SMASH bog af Gitte da vi skulle til USA i januar og jeg har for nyligt fået den afsluttet så jeg har en samlet bog over vores fantastiske tur i det vestlige USA. Det føles ligesom at komme lidt tilbage til rødderne af hvad scrapbooking var - en måde at fastholde oplevelser og minder på en anderledes måde end via de traditionelle fotoalbums.

Silhouette CAMEO er helt sikkert også et produkt på min top 5. Jeg har ikke været så god til at komme igang med at bruge den, men heldigvis har jeg jo en dejlig svigerdatter som kan sparke mig igang, så nu er den en fast del af alt hvad jeg laver af hobby. Om det er lyssten, 3Dkort, titler til scrap eller udsmykning af min postkasse.

Dies - uha det er en af de større afhængigheder hos mig. Uanset om det er framelits, motiver, tekster eller noget helt fjerde. Det er et godt supplement til min CAMEO for engang imellem så er det bare lettere at køre det igennem min Bigshot :-)

Danske stempler - hvor er jeg bare glad for at der kommer flere og flere tekststempler med dansk tekst

Top-5 - Dine bedste projekter i 2013
Mit seneste projekt med lyssten er klart en af mine yndlinge, en anderledes måde at bruge cameoen på :-)

Mit posealbum er stadig ikke færdig, men det er virkelig et projekt jeg har været glad for at lave. Jeg må kun lave på det til scrapaftener i Odder så det trækker lidt ud fordi jeg ikke har kunnet deltage så meget i år.

Min SMASH bog over turen til USA. Den er jeg virkelig glad for, jeg bladrer jævnligt i den og mindes en god tur. Samtidig var det en god udfordring fordi jeg skulle forsøge at tænke mindre på symmetri og design og mere på historien.
 Mit layout fra da min søn blev student. Kan godt lide opsætning og også at jeg forsøgte at lege lidt med stansejern og pynt.
Mit fugle layout - kan godt lide den båndkant jeg ahr fået lavet og samtidig at det er enkelt - det er nu sådan jeg bedst kan lide at scrappe, også her er jeg tilhænger af CAS - clean and simple.

Top-5 - Et kig ind i fremtiden 
Uha den er svær, dels følger jeg måske ikke altid så meget med, og dels kommer jeg nok til at gentage mig selv lidt fra det ovenfor for i min hobbyverden kommer fokus til at være på:
  1. Project life - har fået kit og har købt stempler så jeg er så klar til 2014
  2. Cameo - det kan godt være det ikke bliver en generel trend men jeg kommer helt klart til at bruge den meget mere end før.
  3. Leg med mixed media - jeg tror det er på tide at jeg vover mig derud, skal prøve at lege lidt mere og komme ud over kanten i forhold til det sikre.
  4. Flere lækre dies - her bliver jeg vist aldrig færdig med at shoppe
  5. Minialbums - jeg syntes det er en helt igennem fantastisk måde at udfordre mig selv på, så mange spændende projekter hvor man kan få lov til at lege med teknikker.
Uha nu kan det da kun gå for langsomt med at komme igang med 2014 - min primære fokus må være i det hele taget at komme igang med at lege.

Godt nytår til jer alle fra Gitte aka Godtesen 

4 kommentarer:

  1. Nogle rigtig flotte projekter du har lavet her også Gitte. og jeg kan nikke genkendende til adskilligt her også, og er rigtig spændt på hvad vi vil komme til at lege med i det nye år. Takfor dit bug på det hele, det er faktisk ret sjovt at se, hvad de profesionelle mener.

    SvarSlet
  2. Sikke nogle skønne ting du har fået lavet i årets løb. Det er rart at høre at der er andre der "bare"laver det de godt kan lidt. God dag

    SvarSlet
  3. Hvor er det nogle skønne ting du har fået lavet....dejligt at se. Godt nytår

    SvarSlet
  4. Hvor er det nogle skønne ting du har fået lavet....dejligt at se. Godt nytår

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...