onsdag den 29. januar 2014

Januar tag fra Vivi

Vivi viser herunder et lækkert tag.
Og glæd jer til et nyt tiltag her på bloggen  -  for allerede fra i næste måned og hver måned fremover vil Vivi vende tilbage med måneds-tags - og de vil allesammen have tilhørende tutorials (tut'er), så du selv kan lege med derhjemme.

* * * * * * * * * * * *

Tim Holtz's  "Cardinal & Branches"  die fylder godt på et tag; men jeg syns den er rigtig flot, og der er ikke behov for ret meget andet pynt.....
Fuglen er farvet med distress ink i farverne - Barn Door og Fired Brick - til grenen er brugt - Gathered Twigs, Vintage Photo og Pine Needles.  Grenen har også fået Crackle paint "Rock Candy" og et par halvperler...
Tag'et er malet med lys blå akrylmaling, og embosset med folderen der hedder Woodgrain  fra Tim Holtz.
Herefter har jeg slebet med sandpapir, og sværtet let med distress ink.
En lille smule snemaling og en sløjfe....



/Vivi

8 kommentarer:

  1. Sikke en skøn idé. Ser frem til at lege med herhjemme

    SvarSlet
  2. Flot tag her Vivi med fine farver.

    SvarSlet
  3. Skøn tag i nogle skønne farver :o)

    SvarSlet
  4. Den er godt nok rigtig flot.
    Og nogle dejlige farver.
    Glæder mig til at se hvad du tryller frem næste gang :-)

    SvarSlet
  5. Den er rigtig flot og der er mange fine effekter på sådan et "lille" tag. Jeg vil glæde mig til de kommende tutter.

    SvarSlet
  6. Super fin ide, jeg skal da lege med :-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...