tirsdag den 28. januar 2014

Sommer LO

Her i alt det grå vejr, fik jeg lyst til at scrappe dette skønne sommerbillede. Jeg har leget med gesso og stencil, og jeg har været en tur forbi symaskinen.





Jeg havde valgt et hvidt stykke bazzil som bagrund, så for at bryde det lidt har jeg farvet min gesso
Lige lidt distress paint på underlaget sammen med gesso, og så skal det bare blandes sammen




Jeg har påført gessoen gennem en stencil, da det var tørt har jeg bygget lag op af forskellige rest papirer. Noget af det har været forbi smaskinen.



Det gule papir med " my kind of summer" er et kort fra PL-minikittet - seasons.





Lidt stempler og træpynt skal der til :)



/ Louise

5 kommentarer:

  1. Det ser bare SÅ lækkert ud altsammen. Tak for kigget. =0)

    SvarSlet
  2. Lækkert LO, god ide med at farve gesso, det har jeg aldrig tænkt på

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...