onsdag den 20. august 2014

Hvis I skulle være i tvivl....

 Skrevet af Lissy                                                                                                                                        


så siger jeg det lige igen : at jeg elsker watercoloring teknikken :-))                                                                                                    
Her får I endnu et af slagsen... jeg har brugt Mister Huey's mist i farverne grøn, turkis og sort. Først har jeg embosset blomsten og dernæst påføres misten på kraftig watercoloring papir.... så har jeg sprayet vand på kortet. Hele processen kan I se her på You Tube

Det jeg godt kan li' ved teknikken er at man aldrig ved, hvordan kortet ender ud

Ha en god dag, Lissy

2 kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...