tirsdag den 2. september 2014

"Gitter kort" lavet med et stempel


Skrevet af Lissy

Jeg har set så mange der har lavet disse gitter kort på forskellige måder. Jeg har lavet mit af et stempel aftryk. Jeg kom fire farver Distress Ink direkte på min silikone måtte... trykkede stemplet ned i det en tre gange lidt forskudt. Derefter pistede jeg kun lidt vand på stemplet, før jeg stemplede på akvarel papir... ikke trykke hårdt, men lige gi' tid til at papiret suger farven. 
Skar stykkerne ud i kvadratter på 2,5 cm og sværtede kanterne.

God fornøjelse, hvis du får lyst at prøve :-))


3 kommentarer:

  1. Smukt kort som altid Lissy, og en rigtig sjov ide at lege med stemplerne på denne måde, og det gav jo et fedt resultat, må jeg sige. Kanon flot kort.

    SvarSlet
  2. Sikke nogle smukke farver... superflot kort

    SvarSlet
  3. Hold da op Lissy, hvor er det flot. knus morkaren.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...