torsdag den 25. september 2014

Kort med tekst formet som et snefnug - lavet med Silhouette maskinen

Skrevet af: Gitte Grønfeldt

Jeg har lavet dette kort med inspiration i et kort jeg så i I Love Silhouette-gruppen på facebook (https://www.facebook.com/groups/544234672267486).

Kortet der var lavet med en fil fra Silhouette Store, men jeg tænkte at den da måtte kunne laves med en dansk tekst også, så jeg prøvede at lure fidusen af. Synes idéen med at lade en tekst gentage sig hele vejen rundt, så det ender med at ligne et snefnug, var rigtig sød.
Og her er mit resultat:



Motivet er skåret i hhv. rød og hvid Bazzill karton og mønsterpapiret i bagrunden er fra Pion Designs juleserie fra sidste år, Winter in Swedish Lapland

Jeg har lavet en video, hvor jeg kort gennemgår hvordan jeg har lavet motivet  -  så hvis du selv har en Silhouette-maskine, så kan du selv prøve at lege lidt med forskellige fonte (skrifttyper) og tekster.


1 kommentar:

  1. Enkelt og sød julekort. Smart ide med tekst som et snefnug, og tak for den fine video.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...