fredag den 24. oktober 2014

Bryllupskort

Skrevet af KarinaHadsten

Jeg skulle en dag lave et lynhurtigt bryllupskort. Når jeg skal lave noget hurtigt ender jeg tit i Maja papir, da det er min safe-zone. Det kan simpelthen ikke gå helt galt hvis jeg arbejder med papir fra Maja :)

Jeg fandt serien i de grå/brune nuancer og fandt noget matchende karton og fik skåret et par grene med denne die. Og så stemplede jeg teksten på et banner jeg har skåret med en die fra et nyt sæt jeg har skaffet mig. Se de lækre banner dies her. Det der gør dem helt ekstremt lækre er de perforerede prikker langs kanten. Jeg elsker perforeringer og syninger :)


Beklager at billedkvaliteten er ikke i top - håber I alligevel kan se detaljerne.
Tak fordi du kiggede med.
- KarinaHadsten

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...