søndag den 16. november 2014

Et julekort i CAS

Skrevet af Jytte

Der er mange, som rigtig godt kan li' den enkle stil - også i julekort. Jeg har i dag lavet et julekort, som er både hurtigt og let at lave - og som også er enkelt stilmæssigt.

Jeg har brugt kvist/kraftkarton som kortbase. Sammen med guld og rødt, synes jeg faktisk at det er blevet rigtig godt. Den røde kant rundt om kortet har jeg først tegnet op med blyant og jeg har brugt en lineal, så stregerne blev lige. Stemplet og juletræet er placeret FØR jeg tegner blyantstregen op med stickles. De små huller i stjernerne på juletræet er også pyntet med stickles.


Jeg har brugt følgende materialer:
Kvist/kraftkarton
Guldkarton til at skære juletræet i
Juletræ-die (Memory Box - Flowering Christmas Tree
En rest rødt karton til de små hjerter
En mini-punch til at lave hjerterne med
Et juletekststempel
Rød stickles - (X-mas Red)

Ha' en god og kreativ dag.

Jytte :)




2 kommentarer:

  1. Rigtig sødt og flot kort Jytte, og dejligt med lidt nemme ideer også ind imellem.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...