torsdag den 20. november 2014

Julekort

Skrevet af, Louise

I dag har jeg haft fingrene i det lækre julepapir fra Maja Design.


Et af arkene har nogle skønne diecuts på den ene side, her har jeg brugt det ene. Ellers har jeg brugt bassil karton som base.Resten af papiret er fra Maja.


Jeg har givet den fuld gas med guld stickles på de fleste kanter. Kanterne er først flosset lidt, og herefter sværtet med distress ink - vintage photo.

Julestjernen er lavet af rødt bassil karton. Jeg har punchet blomster ud i tre størrelse, herefter er de gjort våde og formet. Når de er tørret har de alle sammen fået lidt guld embossing inden de blev samlet.



Kortet ser sådan ud indeni. Jeg har brugt denne die


Julepapiret fra Maja finder du her: http://hobbyboden.dk/shop/scrappapir-jul-272c8.html
Hjørnerne uden på kortet er lavet med denne die: http://hobbyboden.dk/shop/wild-rose-studio-25314p.html

4 kommentarer:

  1. So flt. De diecuts (hjørnerne med snekrystaller) - er det en die du ahr eller kan man købe det sådan?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er en die - men er desværre udsolgt lige nu...

      Slet
  2. Bare så flot her, men det papir er jo bare altid kanon, og det hjælper os jo langt hen af vejen heldigvis, men du har sørme lavet et virkelig smukt kort her.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...