onsdag den 7. januar 2015

Året der gik og året der kommer - KarinaHadsten

Skrevet af KarinaHadsten

Her er mit bidrag til nytårslegen, hvor vi kigger tilbage på året, der er gået og året, der kommer.

Top 3 Dine allerbedste projekter i 2014

Mine valg af projekter, som jeg selv synes er de bedste falder på disse.

Kort med lag og en støbt ramme
Til efterårets convention faldt jeg for støbeforme til embellishments. Jeg købte en støbeform med bla. rammer, som jeg synes er helt fantastiske på kort. Se indlæg om kortet her.



Enkle kort med stencils
Op til forårets konfirmationer fik jeg lavet en masse simple kort, hvor jeg brugte stencils. Jeg synes de blev rigtig gode og jeg fik godt gang i mine stencils. Se indlæg om kortene her.




LO med Grand Canyon
Til convention fik jeg lavet et LO for første gang i lang tid. Jeg gik all-in på lag og pynt og fik på den måde en meget enkel skitse forvandlet til et meget detaljeret LO. Det blev jeg rigtig godt tilfreds med. Se indlæg om LO'et her.




Top 3 Årets favorit-produkter/-teknikker/-trends
Jeg har nogle helt klare favoritter, som altid vil overskygge alt andet: dies, Maja papir og lag-på-lag. Men hvis jeg skal prøve at tænke på noget af det nye, som er kommet ind i mit scrapliv det forgangne år vil det være følgende 3.

Stencils
I foråret fik jeg lavet en masse enkle kort med sværte og stencils - det fik mig i gang med at bruge stencils. I efteråret fik jeg endnu mere gang i mine stencils, da jeg fik investeret i modelling paste.

Modelling paste
Modelling paste blev en ny favorit her sidst på året - og jeg er sikker på at jeg nok skal få meget mere glæde af at svine med det :)

Gipsafstøbninger
Jeg fik købt et par støbeforme til at lave afstøbninger. Det giver nogle helt specielle embellishments til brug på kort og LO's. Dem er jeg sikker på jeg kommer til at bruge meget mere.


Top 3 nytårsforsætter 2015
Og så 3 nytårsforsæt - jeg håber virkelig at det bliver af den slags, som man kommer til at overholde.

Project life
Jeg vil gerne tilbage i den gode stime med at få lavet PL. Siden august har det stået lidt skidt til med at få lavet noget. I starten af året gik det ellers rigtig godt og jeg kunne næsten ikke vente med at en uge blev overstået, så jeg kunne få lov at lave PL. Men så kom jeg bagud og det var ikke til at overskue, så jeg har faktisk ikke fået taget hul på de 2 core kits jeg købte i USA. Jeg tror jeg må lægge en ny plan for PL, så hvis jeg kommer bagud starter jeg bare, hvor jeg er kommet til.

Oprydning på hobbyværelse
Et vigtigt nytårsforsæt for at jeg kan få lavet de kreative ting, som jeg gerne vil er at få ryddet op i mit hobbyværelse, så det rent faktisk bliver muligt at være kreativ deroppe.

Projekt USA-album
Og sidst vil jeg gerne finde ud af hvordan jeg får lavet et godt album med billeder fra vores ferie i USA.

Det var nytårstankerne herfra. Ønsker jer alle et godt og kreativt 2015.

Godt nytår
- KarinaHadsten

4 kommentarer:

  1. Nogle skønne projekter, du har vist, og fine teknikker også, som bestemt er flotte også. Og 3 gode fortsæt, som vi nok alle kunne bruge.
    Rigtig god uge til diig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for de rosende ord. Også god uge til dig.

      Slet
  2. Spændende læsning... Jo stencils og gipsafstøbninger er bare spændende og anvendelige!

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt at der er nogle, som synes vores nytårsleg er spændende :) Det synes vi jo også selv. Selvom det jo ikke er nyt men blot et tilbageblik.

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...