søndag den 25. januar 2015

Et kort i vinterlige nuancer

Skrevet af Jytte

Den smukke,nye serie Nyhavn fra Maja Design er smukke og forårsagtige med sine småblomstrede papirer in varme, gyldne farver. Jeg har valgt at lave et vinterligt kort med et par af "bagsiderne" fra serien. Dejlig forårsserie, som også kan bruges til smukke vinterkort. Se selv :)

Jeg har haft gang i mine dies og lavet blomsterne selv. På det øverste baggrundspapir, har jeg leget lidt med stecil og modellingpaste. I midten af blomsterne er der limet en klat glitrende embossingpulver på. Det er lufttørret og drysser faktisk næsten ikke. Jeg har malet fjer og blomster med Wink of Stella, så de glitrer som sne. Desuden har jeg brugt en anelse sølvstickles på kanten af det øverste baggrundspapir.


Jeg har bl.a. brugt følgende materialer:
Papir: Maja Design, Nyhavn
Die med fjer: Joy, Feathers 1
Punches til blomster:
Nellie Snellen Floral Punch - Rose Flower M og
Nellie Snellen Floral Punch - Rose Flower S
Glitter-blomstermidte: Embossing pulver, WOW
Glitter på blomster og fjer: Wink of Stella
Stickles
Stencil: Tim Holtz Layered Stencil - Schoolhouse
Modelling paste
Pailetter

Ha' en dejlig dag,

Jytte :)



6 kommentarer:

  1. Det er bare helt vildt flot Jytte. Jeg må vist hellere få kigget på den nye serie fra Maja design ;0)

    SvarSlet
  2. WOUW hvor er det flot Jytte, bare super flot endda.

    SvarSlet
  3. Nøj, hvor er det altså bare fantastisk flot, er vild med det.

    SvarSlet
  4. Rigtig flot kort, smart med embossing pulver i blomster midterne.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...