onsdag den 21. januar 2015

Kort med stjerner

Skrevet af Vivi.

Et kort i en "størrelse-man-bare-ikke-kan-finde-en-kuvert-der-passer-til" ....
Nogen der kender det?  Jeg har godt nok tit lavet et kort i den størrelse, eller er "kommet til", at sætte pynt på, der stritter uden for kortet....
Det er så ikke et problem længere - jeg har nemlig anskaffet mig et Envelope Punch Board! Nøøøiiiijjjj hvor er det smart! OG der er mål med i cm! (Til jer der allerede har et: Bær over med min begejstring) Nu kan jeg nemlig lave kuverter i lige præcis den størrelse, der passer til de kort jeg laver!
Så her er et kort i en "størrelse-man-da-bare-selv-laver-en-kuvert-til" - nemlig! Hvad målene er? Aner det ikke......men papiret jeg har brugt er fra Scrapberry Vintage Circus....




Tak fordi du kiggede forbi...


/Vivi

3 kommentarer:

  1. Fedt kort, og ja det Envelope Punch Board er super smart - når man lige husker at det ligge i skuffen ;) ;) ;)

    SvarSlet
  2. Utrolig flot kort, og ja er helt enig med det punchboard, det er bare fedt, for nu er der aldrig mere problemer med de kuverter.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...